Dobrodošli v jezikovni šoli BIP!

Vsaka uspešna zgodba ima svoj navdihujoč začetek. Naš sega v leto 1992, ko je ustanoviteljica in lastnica Barbara Novinec že takrat dobro vedela, da nikoli ne moremo ponuditi preveč znanja, kvečjemu obratno. In to za našo jezikovno šolo drži vse od njenih pričetkov.


Čeprav tudi toliko let kasneje naša ciljna publika ostajajo predvsem otroci, saj smo specializirani za programe zgodnjega učenja angleškega jezika, pa se je ponudba naših programov vseskozi širila.


Skriti ob zeleno oazo mestnega okolja svoja vrata odpiramo za vse generacije, ki si želijo pridobiti jezikovno znanje na nadstandardni način. Naša ekipa pedagogov zna vsakogar voditi preko jezikovnih preprek in spodbujati jezikovno samozavest.


Zagovarjamo trditev, da ni univerzalnega pristopa k učenju tujih jezikov in zato se trudimo našim tečajnikom prilagoditi ne le časovno, temveč zanje izbrati pristop, ki jim omogoča uspešen napredek ob njim ustreznem tempu.


Ker našo jezikovno šolo že obiskujejo otroci tečajnikov iz naših pričetkov, to dokazuje, da je naložba v učenje jezikov uspešna, če jo zaupamo tistim, ki bodo naše jezikovne potenciale prepoznali in trajno razvijali.


Hvala vsem dosedanjim in prihodnjim BIP-ovcem, da smo lahko vaša prva in prava izbira.


Smo mala jezikovna šola z veliko uspehi, visokimi ambicijami in ogromnim srcem za naše tečajnike. Trdno verjamemo, da znanje tujih jezikov predstavlja naložbo v vašo prihodnost.


Lastnosti, ki nas opišejo in nas delajo neverjetne: 

  • Spodbudno učno okolje (za celosten razvoj jezikovnih spretnosti)
  • Individualen pedagoški pristop (skupine do največ 8 udeležencev)
  • Strokovnost in prijaznost (usposobljenih pedagogov)
  • EPI metoda (preko katere se naši najmlajši učenci nezavedno učijo jezikovnih spretnosti skozi situacijske igre ob spodbujanju koncentracije)
  • NTC sistem učenja (kjer z uporabo novih odkritij na področju nevroznanosti spodbujamo razvoj učnih potencialov naših tečajnikov)
  • Modern učni koncept (z beleženjem napredka učencev in tedenskim e-obveščanjem, hibridno metodo učenja ter najsodobnejšimi didaktičnimi metodami)
  • Dostopnost (lokacije ob parku s parkiriščem in varnim okoljem vile)


Metoda EPI (efektivno ponotranjenje informacij)

Pravi način učenja tujega jezika mora biti pravi »za nas«:

BIP-ovci smo skozi dolgoletne izkušnje poučevanja tujih jezikov razvili metodo EPI, ki našim učencem zagotavlja napredno učenje tujega jezika od predšolskih do zaključka srednješolskih programov na način, ki je vsakemu učencu »pisan na kožo«.

Metoda EPI je način globalnega učenja, ki temelji na načelih NLP (nevrolingvističnega programiranja). Poudarek je na odkrivanju in razvijanju lastnih sposobnosti učencev, upoštevajoč različne učne tipe slednjih (vizualni, avditivni, verbalni, itd.).

Učenje na naraven način je »učenje za življenje«:

Metoda EPI dosega sproščen odnos do učenja, saj učenje z izbiro pravega pristopa poteka »nezavedno« in tako posnema uspešne vzorce učenja iz zgodnjega otroštva. Učenje preko različnih medijev (igra, glasba, govorica telesa, humor) povečuje sposobnost koncentracije in pripravljenost za učenje, predvsem pa krepi jezikovno samozavest.

Na BIP-u ne poznamo »antitalentov« za učenje tujega jezika:

V pozitivnem in spodbudnem učnem okolju mora biti poučevanje tujega jezika veliko več kot samo nizanje jezikovnih struktur. BIP-ovi pedagogi z večletnimi izkušnjami dela po metodi EPI prepoznavajo sposobnosti v vseh učencih in za vsakega posebej odkrijejo pravi pristop učenja. Tako pridobljeno znanje je trajnejše, učenci pa tekom večletnega obiskovanja naših programov pridobivajo jezikovno samozavest, ki je pomemben del osebne odličnosti. 

Metoda EPI »gradi« samozavestne govorce:

Zakaj stojimo za uporabo metode EPI:

  • učenje v majhnih skupinah, v pozitivnem in kreativnem učnem okolju, 
  • individualni pristop z usposobljenim pedagogom, ki v učencih prepoznava njim lastne sposobnosti, 
  • izbira raznolikih in pravih metod glede na različne učne stile učencev, 
  • razvijanje pozitivne jezikovne samopodobe, ki vzgaja »prave« govorce, 
  • trajna nadgradnja programov od predšolskih do zaključka srednješolskih programov, 
  • uspešna priprava na soočanje z mednarodnimi jezikovnimi preizkusi, ki potrjujejo napredno kakovost jezikovnega znanja in »odpirajo vrata v svet«;
quotesArtboard 1

NTC sistem učenja

NTC sistem učenja temelji na spoznanjih o razvoju in delovanju možganov (o nastajanju in utrjevanju možganskih povezav oziroma sinaps med nevroni) v času najintenzivnejšega razvoja otroka.


Gre za program učenja tujega jezika, ki:

  • je inovativen, dinamičen in sprošen,
  • temelji na novih spoznanjih nevrofiziologije,
  • vključuje spontane igre, uganke in izzive,
  • omogoča osvoboditev strahu otroka pred odgovarjanjem in dokazovanjem znanja,
  • aktivira otrokove dodatne potenciale in olajša sprejemanje novih znanj skozi igro;


Namen uporabe NTC sistema je v spodbujanju razvoja učnih potencialov otrok z izbranimi igralnimi dejavnosti na osnovi sodobnih nevrofizioloških in psiholoških spoznanj, ki kažejo, da se možganske povezave vzpostavljajo od otrokovega rojstva do približno 12. leta starosti. Ugotovljeno je, da je izjemnega pomena, da v tem občutljivem obdobju otroke sistematično spodbujamo k dejavnostim, za katere je dokazano, da prispevajo k razvijanju in utrjevanju možganskih povezav.


Spodbujanje razvoja sinaps v možganih oziroma nevronske mreže

BIP-ov pedagoški pristop:

  • telesno-gibalne igre
  • vaje za akomodacijo
  • grafomotorične igre

Spodbujanje pomnjenja z asociacijami

BIP-ov pedagoški pristop:

  • igre s simboli
  • igre spomina
  • glasbene dejavnosti

Spodbujanje funkcionalnega mišljenja

BIP-ov pedagoški pristop

  • uganke in problemska vprašanja
  • igre za spodbujanje ustvarjalnega mišljenja
Share by: